Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

joi, 24 iunie 2010

PITICII descopera MIJLOACELE DE TRANSPORT


In cadrul proiectului saptamanal "MIJLOACELE DE TRANSPORT", Piticii au invatat despre toate mijloacele de transport: "care merg pe apa si sub apa'', pe sosele, pe sine, pe "sub pamant", "care merg pe cer", dar si in cosmos, "care merg cu viteza mare" (masinile de curse), "care lucreaza pe santiere", "care merge pe 2 roti, pe 3 roti (bicicleta, trotineta, tricicleta), "care se foloseau inainte pentru transport" (trasura, caruta).
Respectand noile teorii ale EDUCATIEI DE GEN, care prevede ca toti copiii, si fetite si baietei sa desfasoare activitati diverse, fara discriminari "de gen" (eliminarea prejudecatilor  : "fetitele nu se joaca cu masini", "baietii nu plang niciodata'', "baietii nu se joaca cu papusi'', "baietii sunt mai atrasi de activitatile matematice, iar fetitele de cele de comunicare si artistice'' ) am  implicat copiii, intr-o mare masura, in activitati care sa le dezvolte inteligenta emotionala.
In cadrul activitatii de evaluare a proiectului, copiii au venit de acasa cu jucaria preferata (masini de tot soiul au adus si fetitele!!), pe care am descris-o (tip de mijloc de transport, culoare, am numarat rotile, ce activitate putem desfasura cu ajutorul ei etc) si am "ghicit-o'' chiar si legati la ochi " Ai ghicit, ai ghicit, treci la loc fii multumit!"
Apoi am "calatorit" cu TRENUL SI AUTOBUZUL ... de carton. Asa e copilaria minunata! Copilul, calare pe o coada de matura isi inchipuie ca este calare pe cel mai strasnic armasar. Cat ne-am dori sa ne pastram mereu aceasta capacitate!  Poate ca am trece mai usor peste greutatile vietii si ale CRIZEI NOASTRE  CEA DE TOATE ZILELE (mancand un colt de paine sa-ti imaginezi... Nu-mi pot imagina!!!)

2 comentarii: