Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

joi, 24 iunie 2010

Copiii iubesc animalele!!!!


Piticii adora, ca de altfel toti copiii, activitatile cu si despre ANIMALE!!!
Aceasta poate fi si o sugestie pentru petrecerea timpului in vacanta, alaturi de copiii nostri: ii putem duce la bunici (cine are bunici la sat - leaganul copilariei noastre!), pentru a petrece clipe de neuitat printre animale de curte, la GRADINA ZOOLOGICA, pentru  a vedea, "pe viu", animalele salbatice (Nu uitati sa-i supravegheati pentru a nu atinge custile animalelor, ce pot deveni periculoase!), la mare nu uitati sa treceti pe la ACVARIUL sau DELFINARIUL din CONSTANTA,  putem desena, picta, "crea" animalute din diverse materiale, nu dificil de procurat (hartie, carton colorat, plastilina etc. Cautati pe internet si veti gasi multe site-uri de profil gen http://www.stradapiticilor.ro/ etc) sau ii putem face micutului nostru un cadou minunat UN ANIMAL DE COMPANIE (hamster, papagal, pestisori si mai tarziu un caine, cand va fi suficient de mare pentru a avea grija de el!!). Pentru ca la aceasta varsta se pot plictisi usor de "lucruri", este bine sa-l invatam mai intai cum se ingrijesc animalele si faptul ca ele reprezinta de fapt niste FIINTE!
La gradi am avut multe activitati dedicate animalelor: am recreat in grupa o macheta pe care am numit-o FERMA PITICILOR, am incununat activitatile noastre cu o activitate de evaluare, la care i-am invitat si pe parinti: CARNAVALUL ANIMALELOR.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu