Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

joi, 24 iunie 2010

Atentie!! Foc!!

Am avut o activitate comuna cu scoala -  o SIMULARE DE INCEDIU!!! Cu totii, cu mic cu mare, am iesit in curtea scolii, sub "amenintarea" focului si am fost sfatuiti, de catre pompieri, in legatura cu incendiile, cu ce trebuie sa facem in caz de incendiu.
A fost de fapt un prilej pentru a desfasura si in grupa o activitate in completare. Am facut un mic "incendiu" ad-hoc si am discutat despre cateva reguli, pa care chiar Piticii le-au enuntat, in urma discutiilor.
Sa nu ne jucam cu focul!
Sa nu ne jucam la argaz!
In caz de incendiu, trebuie sa deschidem fereastra pentru a putea respira si pentru a putea fi vazuti de pompieri si salvati!
Daca ne aflam la parterul blocului, trebuie sa iesim in curtea lui, rapid!
Daca stam la un etaj superior si focul s-a extins, nu ne punem viata in pericol si ramanem in balcon cu fereastra deschisa!
Sunam la 112 si cerem ajutor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu