Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

joi, 24 iunie 2010

PITICII - ACTORI de seama!!!

Dupa ce am urmarit spectacolul adevaratilor actori, am inceput noi insine sa facem in sala de grupa "teatru" si ne-am dovedit a fi buni actori! Ne vom perfectiona "tehnicile", dar si repertoriul in urmatorii ani de gradinita!
De fapt Piticii sunt "actori" zilnic, in activitatile ludice, la coltul Joc de rol si nu numai...
Ne plac povestile, asa ca ne-am gandit sa "dramatizam" povestea "Scufita Rosie", dar si poezia
"La doctor":
-Ursuletule fricos,
Da-ti pantalonasii jos!
-Mor, mor, mor!
Mor de frica, Mor!

-Uite, frec putin cu vata
Si injectia ... e gata!
-Vai, vai, vai,
Stai putin, mai stai!
 Am fost vanzatori la magazin si am avut-o "invitata" pe Stefania cea cu peruca ROZ, fetita din desenele preferate de Pitici "Oraselul lenes"... Cate lucruri frumoase am facut la gradi... si mie mi-se face dor de PITICI!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu