Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

miercuri, 14 aprilie 2010

LEGUMELE SI ZARZAVATURILE DE PRIMAVARA











































































A

Am venit din vacanta putin cam obositi si ne-am hotarat sa ne " incarcam " cu vitamine si minerale, studiind zarzavaturile si legumele de primavara , urmand sa le manacam cu mare placere, in salata facuta de mami, in ciorbita de spanac , de stevie etc. Am fost "gradinari" si am aflat cum se sapa si se insamanteaza pamantul, pentru a obtine gustoasele legume timpurii! Am fost incantati sa patrundem secretele gradinaritului: rasadurile care cresc in sere si solare, dar si instrumentele si uneltele specifice gradinaritului!
De fapt de aici ne-a venit si ideea de a studia saptamana viitoare MESERIILE, pentru a ne putea decide ce ne vom face cand vom creste mari!
Suntem PITICI voinici, harnici si foooarte CURIOSI!!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu