Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

marți, 12 octombrie 2010

Poezii si cantece in limba engleza

Good morning!
(song)

Good morning, dear teacher,
Good morning! How are you?
We are all very happy
To say Hello to you!

How are you?
(poem)

- Sally, Sally tell me true
Sally, Sally, how are you?
- Very well, thank you!

- Billy, Billy tell me true
Billy, Billy, how are you?
- Very well, thank you!

Mickey Mouse's song
 
I'm a Mickey Mouse
And this is my house.
I smile all day long,
And this is my song!
 
The classroom
 
Up is the ceiling,
Down is the floor,
There is the window
And this is the door.
 
Vocabular:
 
Toys
the rabbit= iepuras
The teddy-bear = ursulet
the toy car= masinuta
the doll = papusa
 
Colors
red = rosu
green = verde
blue = albastru
yellow = galben
 
My family
my father = tatal meu
my mother = mama mea
my brother = fratele meu
my sister = sora mea
the baby = bebelusul
the boy = baiatul
the girl = fata
the child = copilul
 
one (1) - two (2) - three (3)
 
Lectiile de limba engleaza sunt sustinute de catre o doamna educatoare cu specialitatea institutor limba engleza si se bazeaza pe joc, cantec si material didactic concret si variat! In fiecare zi, dupa Calendarul naturii si Noutatile zilei, copiii repeta cantecele si poeziile invatate si sunt foarte incantati sa invete o limba noua, mai ales ca multe desene nu sunt subtitrate in limba romana (este remarca facuta de prescolari!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu