Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

sâmbătă, 12 februarie 2011

Ne jucam cu Zana Iarna













Zana Iarna ne-a adus surprize multe: ne-a invatat jocuri de iarna si ce fac animalele in padure iarna. Fiindca gerul de afara nu ne-a permis sa mergem in padure, ne-am hotarat sa aducem noi padurea la gradi. Repede, bradul de craciun a devenit un brad incarcat de zapada, sub care au poposit cerbi, caprioare, ursi, vulpite si iepuri salbatici. Apoi am realizat macheta IARNA IN PADURE, la care am lucrat cu mare drag si care a putut fi admirata de catre scolari si parinti, in holul Scolii Nr. 15. A urmat apoi saptamana in care ne-am intrecut in joculete si am vrut sa ne amintim tot ce am invatat in primul semestru din acest an scolar. Am fost iar vizitati de Zana Toamna si bogatiile ei, de cifrele de la matematica etc. Doamna educatoare a inregistrat in caietul de observatie progresele facute, dar si masurile ameliorative si acum suntem gata de provocarea NOULUI SEMESTRU din grupa mijlocie! Cu siguranta ne asteapta iar multe surprize si jocuri interesante, toate menite sa ne pregateasca pentru viata de scolar

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu