Noi Suntem Piticii (muzica gradinita)

vineri, 9 aprilie 2010

Aniversari cu mare fast la gradi...












Gradinita a devenit o noua casa pentru noi si Piticii o a doua familie! De aceea , fiecare aniversare a fost o Sarbatoare pentru noi! Piticii sarbatoriti (Mara, Alexia, Luca, Daniel, Andreea, Andrei, Ioana, Diana, Aris, Ioana, Jasmine si Alexandra) au fost vedete pentru o zi! Am cantat, am dansat si am mancat tort! Dar, cel mai important, ne-am bucurat impreuna CA AM CRESCUT MARI SI FRUMOSI, ca fiecare am facut parte din devenirea celorlalti, ca suntem buni prieteni!
La multi ani, Pitici Voinici! Sa infloriti si sa-i bucurati pe parinti, bunici...!
Un mesaj pentru parinti: Nu ne furati copilaria, nu ne grabiti inflorirea!!! Fiecare etapa din viata noastra e importanta pentru noi!!! Feriti-ne de tot ce e urat si distrugator in lumea asta!! Vom avea destul timp sa traim in afara copilariei -tara minunilor noastre!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu